woensdag 8 juli 2009

Blabla...

Jullie hebben vast gemerkt dat ik niet zoveel update... Of juist niet? Nou er gaat verandering in komen, maar deze week zit ik nog even moeilijk met school. Daarna niet meer hoop ik, dan is m'n eerste jaartje voorbij gelukkig! xD

Nu even een kleine update, met een vraagje. Zou iemand een leuke layout voor mij kunnen maken? Ik ben namelijk niet zo goed met photoshop en dergelijke, dus het zou wel leuk zijn als iemand een leuke + eigen verzonnen layout voor mij zou maken.

Wie hier interesse in heeft, kan een reactie achterlaten. Dan hoor je zo snel mogelijk van mij.

3 opmerkingen:

  1. Als je niemand kan vinden, wil ik dat wel voor je doen :) Het is niet dat ik geweldig ben met photoshop, maar ik maak al mijn layouts altijd zelf, dus op mijn weblog kun je voorbeelden zien ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha bedankt voor je reactie ;) Heb je misschien zelf foto's die je op je layout wilt? dan zal ik binnenkort iets proberen te maken, dan kun je kijken of je het mooi vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oke is goed! Ik zal eens kijken wat ik ervan kan maken. Ik denk dat ik hem dit weekend wel af heb. Oeh leuk, een lief berichtje over mijn site is altijd fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen