donderdag 2 juli 2009

I luvv it.

Dinsdag, na school, kreeg ik in een keer een ingeving. Ik wilde een nieuwe piercing! Oke, dit wilde ik al langer, maar ik had er niet meer aan gedacht. Toen ik eraan dacht wilde ik 'm meteen gaan zetten, dus ben ik samen met een vriendin naar Maastricht gegaan om deze piercing te zetten. Dit is het resultaat:De navelpiercing had ik al langer, maar dat ding onderaan m'n buik is m'n nieuwe. Om eerlijk te zijn weet ik de naam van deze piercing niet, maar dat maakt niks uit want ik heb 'm nu! xD Ze deden dit op een hele rare manier, maar ik heb niet durven kijken want het deed echt pijn! Voor deze piercing heb ik €59,00 incl. de verzorgingsspullen betaald, dus ik vind het nog wel meevallen. Ik wil er nog een of twee naast, maar daar wacht ik even tot volgende maand mee.

Ik heb nu drie piercings, een tongpiercing, een navelpiercing en dan dat nieuwe ding. Maar ik wil dr ook nog een tweede navelpiercing bij. Wat vinden jullie hiervan en hebben jullie zelf ook piercings?

6 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik heb geen piercings...ja oorbellen dan, maar dat telt niet XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een Microdermal piercing!

    Ik vind dat heel mooi als de piercing in een tattoo wordt verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die plek is wel vet! Ik wist niet eens dat dat kon XD. Ik heb nog geen piercing, maar ik wil er wel 1 in mijn neus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist niet dat zo'n piercing kon!
    Ik vind het zelf niet heel mooi, maar da's echt heel persoonlijk. Heb er zelf dan ook geen.
    Maarja, als jij het wel mooi vindt, wie houdt je tegen..? ;)

    BeantwoordenVerwijderen