donderdag 9 juli 2009

Over! xD

Na mega veel verslagen te hebben geschreven die ik nog moest inleveren, de laatste week van school, heb ik eindelijk vandaag te horen gekregen dat ik over ben! =D Ik stond er niet goed voor qua stage, dus ik kneep hem echt. Had gedacht stage af te sluiten met niet hoger dan een 5, maar ik heb het toch gehaald met een 8. Wonder boven wonder had ik me schijnbaar zo verbeterd dat ik echt een 8 waard was.

Ook heb ik m'n stageplek voor volgend jaar te horen gekregen. Ik heb er totaal geen zin in, want volgend jaar moet ik met ouderen gaan werken. Niet dat ik kan zeggen of ik het leuk vind of niet, want ik heb 't toch nooit gedaan... Maar het lijkt me niet leuk. Wel is er soieso een pluspuntje aan de stage, en dat is dat ik ervoor betaald krijg. Dat zit altijd wel goed :)

Verder hoef ik alleen nog deze week en volgende week stage te lopen, dus ik heb ook bijna vakantie. Natuurlijk ga ik dan weer vaker bloggen dan ik nu doe, maar ik zal ook veel moeten werken.

En zijn jullie geslaagd of over naar het volgende leerjaar?

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat goed dat je toch een 8 krijgt voor je stage! En je merkt vanzelf wel weer hoe het is om met ouderen te werken, dat merk je dan wel weer hea :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed een 8!
    En ik ben geslaagd, dus volgend jaar naar een nieuwe school

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Lijkt me ook niet geweldig.. Maar ja, dat je er geld voor krijgt is wel lekker! Enne, gewoon je best blijven doen!

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd :)
    Leuke header heb je trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen